آشنایی با مخزن سپتیک تانک - ناب

کارشناس سپتیک تانک در امر خرید و فروش مخزن سپتیک

آشنایی با مخزن سپتیک تانک - ناب

کارشناس سپتیک تانک در امر خرید و فروش مخزن سپتیک

برای خرید سپتیک تانک چکار بایستی کرد ؟
به کدام سایت سر بزنیم ؟
قیمت سپتیک تانک در حال حاضر چقدر است ؟
و......
پاسخ تمامی این سوالات در پیج : https://naabzist.net/septic-tank

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سپتیک تانک

گندانبار یا انبار فاضلاب خانگی که در زبان انگلیسی با نام سپتیک تانک یاد میشود نیز یکی از اجزای کلیدی سیستم فاضلاب است که شبیه یک دستگاه تصفیه فاضلاب کوچک کار می‌کند. از سپتیک تانک اکثرا در مناطقی  که لوله‌کشی فاضلاب، وجود ندارد استفاده می گردد. دستورالعمل ها و راهکارهای مربوط به اجزای دیگر سیستم فاضلاب شخصی اصولاً توسط متخصصین مشخص می‌گردد.سپتیک تانک دارای اجزاهایی میباشد که این اجزا به صورت انتخابی می‌توانند شامل پمپ ها، دستگاه‌های هشداردهنده، تصفیه کننده یا فیلترهای ماسه‌ای، دفع کننده‌های مایه پساب به معنی میدان تخلیه فاضلاب، حوضچه‌ها، و گیاهان تصفیه کننده توسط الیاف طبیعی باشند.

سپتیک تانک ناب - عملکرد سپتیک تانک

سپتیک تانک یا انبار فاضلاب اصولاً هر سه سال یکبار( بسته به حجم مخزن) باید تخلیه گردد و یا از روشهای بازیافت برای استفاده بهینه از آب موجود در آن استفاده گردد.

نصب و نگهداری صحیح انبار فاضلاب یا سپتیک تانک هیچ مشکل محیط زیستی بیشتری نسبت به سیستم فاضلاب شهری ایجاد نمی‌کند، نصب غیراصولی آن می‌تواند مشکلات خاصی را ایجاد نماید  .

برخی از آلاینده ها، خصوصاً سولفات، در شرایط غیرهوازی داخل سپتیک تانک یا انبار فاضلاب ، به سولفید هیدروژن که گازی بی رنگ، سمی و آتش زا با بوی نافذ تخم مرغ فاسد می‌باشد تبدیل می‌شود. همچنین متان گاز متشرحه که میدانیم بصورت بالقوه گلخانه‌ای است، محصول دیگری است که از فاضلاب متصاعد می‌گردد. نیترات و ترکیبات نیترو به آمونیاک که گازی بی رنگ، با مزهٔ فوق العاده تند و زننده که اشک‌آور و خفه کننده است تبدیل می‌گردد. و نهایتاً به خاطر شرایط غیرهوازی داخل انبار تخمیر باعث تولید کربن دی‌اکسید و متان می‌گردد.

سپتیک تانک

دیواره و یا بدنه سپتیک تانک که از جنس پلی اتیلن است ؛ به چند صورت میباشد : سپتیک تانک پلی اتیلن یک لایه ، سپتیک تانک دولایه ، سپتیک تانک سه لایه .

حال اینکه مقاوم ترین نوع سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن ، سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره میباشد که این نوع سپتیک تانک یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین انواع سپتیک تانک تولید شده در شرکت ناب زیست میباشد.چرا که این نوع سپتیک تانک قابلیت تحمل بار ترافیکی تا 64 کیلونیوتن را در زیر خاک دارد و هیچگونه محدودیتی جهت تردد خودرو حتی ماشین آلات سنگین را ندارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی