آشنایی با مخزن سپتیک تانک - ناب

کارشناس سپتیک تانک در امر خرید و فروش مخزن سپتیک

آشنایی با مخزن سپتیک تانک - ناب

کارشناس سپتیک تانک در امر خرید و فروش مخزن سپتیک

برای خرید سپتیک تانک چکار بایستی کرد ؟
به کدام سایت سر بزنیم ؟
قیمت سپتیک تانک در حال حاضر چقدر است ؟
و......
پاسخ تمامی این سوالات در پیج : https://naabzist.net/septic-tank

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راندمان تولیدی سپتیک تانک

همه ما میدانیم هر دستگاهی یا هر وسیله ای عمر مفیدی دارد که در اصطلاح تخصصی عمر اقتصادی آن وسیله می گویند . به همین جهت وقتی صحبت از عمر اقتصادی سپتیک تانک مطرح میشود اولین موردی که به ذهن می آید مدت زمان کارکرد سپتیک تانک بوده که اگر در زیر زمین دفن شده باشد این مورد بیشتر به چشم می آید .

تفاوت سپتیک تانک هر تولید کننده

هر مخزنی از سپتیک تانک که تولید می شود الزاما به یک کیفیت نخواهد بود . چرا که مواد اولیه کاربردی در تولید سپتیک تانک یکسان نیست . چرا که گاهی متقاضیان از شکستگی ، ترک برداشتگی ، سوراخ شدگی و حتی فرسایش سپتیک تانک شاکی میشوند . در اینجا باید به صراحت اعلام کنیم که سپتیک تانک تولید شده در گروه صنعتی ناب با استفاده از بهترین مواد اولیه پتروشیمی امیرکبیر این اطمینان را به شما میدهد که سپتیک تانک مدنظرتان هچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد . برای اثبات ادعای خود گارانتی 50 ساله برای سپتیک تانک خود شرکت ناب میدهد تا شما عزیزان با خیالی آسوده اقدام به خرید سپتیک تانک کنید .

علت اختلاف قیمت سپتیک تانک

البته یک مورد بسیار مهم در خصوص خرید سپتیک تانک این است که بعضی از شرکتهای تولید کننده سپتیک تانک از جمله فرآب صنعت ، پارس پلی اتیلن صفاهان ، پارس پلی اتیلن کیش و شرکت لوتوس با ادعای اینکه بهترین مواد اولیه را در تولید سپتیک تانک اتخاذ کرده اند غ قیمت سپتیک تانک هنگفت و غیرمتعارفی را برای عزیزان و خریداران سپتیک تانک پیشنهاد می کنند . این کار عزیزان باعث سلب اعتماد مشتری نسبت به فروشنده سپتیک تانک می شود . چرا که اگر کسی با یک استعلام گیری ساده در خصوص سپتیک تانک متوجه خواهد شد کلیه سپتیک تانک  های فروخته شده توسط شرکت ناب و تمامی متقاضیان سپتیک تانک از کیفیت سپتیک تانک و قیمت سپتیک تانک ناب سخن گفته و رضایت کامل خود را اعلام میدارند .

پس یادمان باشد صرف کیفیت ملاک برتری یک محصول نیست . چه بسا کیفیت بالا بایستی قیمت متفاوتی نسبت به سایر داشته باشد ولی در صورتیکه که این قیمت منصفانه باشد .

بعنوان مثال قیمت سپتیک تانک 10 مترمکعب در حال حاضر مابین 10 تا 13 میلیون متغیر می باشد . خب مسلما این تفاوت قیمت سپتیک تانک عوامل متعددی دارد که اولا کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید سپتیک تانک ، دوما نحوه قالب بندی سپتیک تانک و نهایتا میزان سودجویی رقبا برای کسب سرمایه .